söndag 24 juni 2012

Less is more w 73

Uppdatering 2012-06-25

Tyvärr så har jag missförstått utmaningen så mitt kort är inte kvalificerat i utmaningen. Det får ligga kvar i alla fall, jag har inte tid att göra ett nytt och jag blir heller inte av med länken på Less is more. Kanske jag gör ett nytt försök till nästa vecka!

-----------

Det är några veckor sedan jag la ut något bidrag på Less is more´s utmaningsblogg men nu tog jag mig i kragen och gjorde ett kort! Den här veckan är temat "Paper piecing".

Så här blev kortet!

8 kommentarer:

  1. Lovely image and I like the subtle colour tones.

    SvaraRadera
  2. Precious, very, very elegant.

    SvaraRadera
  3. Vilket otroligt vackert kort!!
    Du är så himla duktig!!
    Kramizz

    SvaraRadera
  4. An unusual take on the brief but stunning card

    Kathyk

    SvaraRadera
  5. Not sure this is what Man I and Chrissie had in mind when they set the paper piecing challenge this week but it's gorgeous all the same!

    Karen x

    SvaraRadera
  6. Such a pretty design. M x

    SvaraRadera