söndag 22 januari 2012

Knas?

Jag har varit bekymrad några dagar för mina "interna" länkar i bloggen verkar inte fungera. Antingen blir det tomt eller så hänger sig webbläsaren (Internet Explorer) totalt. Är det någon annan som råkat ut för detta? Dum fråga kanske eftersom det troligen inte går att kommentera heller, sidan blir tom då också. Jag har råkat ut för det här med några andra bloggar också.

Nu har jag testat att ladda hem Opera som webbläsare och då verkar allt funka som det ska så jag utgår från att det är Internet Explorer som tjafsar! :(

1 kommentar:

  1. Det verkar som jag ikväll kan kommentera hos dig. Jag har försökt tidigare på de äldre inläggen men det har inte gått att komma in. Jättefina saker du gjort, som alltid.

    Hoppas nu det här kommer fram och att det kommer funka fortsättningsvis.

    Jag har en massa inlägg som ligger i bloglovin som jag inte kunnat kommentera, jag hoppas att de löser problemet. Ha en bra vecka. Kramar Katarina

    SvaraRadera