tisdag 18 januari 2011

Presentask

För några dagar sedan var jag till Mixen i Nyköping för att köpa några papper för att altra en ask. Mia berättade om en utmaning som hon skulle ha: att göra en presentförpackning med anknytning till alla hjärtans dag! Det är inte så ofta som jag hänger på utmaningar men nu passade det ju alldeles utmärkt så här kommer mitt bidrag!

Blommorna har jag som vanligt gjort själv. Pappret är svagt grönt men det syns lite dåligt på bilderna. Bladen är gjorda med min nya favoritpunch. Den gillar jag stort! Gillar också swirlar och pearlmaker och jag kan inte avhålla mig. Jag har använt pearlmaker till blommorna och hörnen på locket.

På locket insida så har jag använt Stempelgledjes fina hjärta, swirlar och så klart några små blommor!

Även i askens botten har jag använt en stämpel från Stempelgledje.




2 kommentarer:

  1. Vilken otroligt vacker låda du gjort. Jättevacker. Lycka till i utmaningen, jag håller tummarna. Kram Katarina

    SvaraRadera
  2. Gud! vad duktig du är!!
    En helt underbar ask!
    Roligt att du vill vara med på utmaningen!
    Lycka till!
    //mia

    SvaraRadera