måndag 10 januari 2011

Elvis...

...på beställning igen! Jättekul men bilden blev inte så "lysade" eller kanske den blev det. Det blänker om Elvis!
Som bakgrund har jag använt ett Websters-papper. De är ju så snygga! Blommorna som vanligt utstansade med retropunchen och sedan färgade med distress ink. Den här gången i viktorian velvet och fired brick. Jag använt en liten blompunch som ståndare. Bladen har jag gjort med mitt senaste inköp. Det är bladstans med embossing från DK. Det här kommer att bli en av mina favoritstansar, helt klart! Som vanligt kan jag heller inte riktigt låta bli att använda en swirl men däremot lyckades jag göra ett kort utan pearl maker!

På insidan har jag använd stempelgledjes underbara stämplar och naturligtvis en blomma!

1 kommentar:

  1. Snyggt kort som vanligt Anna-Karin!
    Och vilken bra bladstans du har hittat, de ser ju ut som köpta! Jättefina!
    Ha det gott,
    Kram!

    SvaraRadera