torsdag 1 juli 2010

Semester...

Så har jag då haft två veckors semester och trodde nog att nu skulle jag få tid att göra en massa kort.... Nåja två är ju bättre än inga alls och veckan är ju inte slut! Dessutom har jag just hört att ett par kompisar gått och gift sig så ett kort till dem blir nästa projekt!

Återigen har jag lekt med distresserna. Färgmässigt är det som det kort jag gjort tidigare. Embossade en måne eller sol om man så vill. Mycket blommor, det är det ju alltid på mina kort.

Nästa kort är betydligt lugnare i färg, det är faktiskt distressat i grönt och lite blått men det syns dåligt. Ugglan är helt underbar, clearstamp som jag köpt för vinstpengar hos AltheasMix.

Så här blev insidan...


1 kommentar:

  1. Helt underbara kort du gjort. Grattis till vinsten. Kram kram

    SvaraRadera