måndag 26 juli 2010

Distressat kort igen!

Jag är riktigt såld på att göra kort med distresser! Det är så otroligt kul! Hoppas att snart kunna gå en distresskurs hos Mita. Det måste finnas massor att lära!

Jag och kompisen Monika var hos Mita i Sparreholm och handlade i lördags. Det är helt otroligt vad hon får rum med i sin butik! Det är alltid lika roligt att åka dit och jag kommer alltid hem med mer än jag tänkt mig, men det drabbar ju ingen fattig som det sägs! Den här gången blev det bl a några nya distresser, några stämplar (bl a den snygga swirlen på kortet) och en hel del papper!

Till det här kortet har jag använt Tim Holtz distresser tumbled glass, dusty concord, wild honey och black soot, minimask och några clearstamps också de från Tim Holtz och en av mina nya swirls från Indadinkado. Några fjärilar som jag skrivit ut på overheadplast och naturligtvis några blommor!

Jag har med flit inte stämplat något grattis eller så eftersom jag inte bestämt mig för vem eller när detta kort ska ges bort! Har gjort en ficka för en tagg eller kanske några lotter!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar