måndag 12 december 2011

Några julkort..

Jag har inte hunnit göra så många julkort som jag tänkt men här kommer i a f två stycken!

På det första har jag använt en stämpel från Lili of the Valley. Visst är hon söt! Jag har målat henne på kraft-kartong med mina nya fina färgpennor från Prismacolor!


 "Stjärnpappret" tror jag kommer från Maja Design. Jag har lagt en liten klick med glitterlim i varje liten stjärna! Har använt lite glitterlim på kanten runt om "tjejen" oxå!


Och så insidan...


På det här kortet har jag använt mig av Vilda-stämplar! Tycker granen är kul... Även här prismacolor och lite glitterlim. På julgranskulorna har jag använt 3D-lack. Tog ingen närbild så ni får föreställar er hur det ser ut!


Och insidan


Det var julkorten för den här gången. Ska försöka hinna med några till!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar