söndag 15 augusti 2010

Bröllopskort

Jag har fått några beställningar på bröllopskort! Här är det första.

Det är ett stafflikort där pappret fortsätter från "framsida" till "insida". Jag har sett pappret användas på det här sättet på ett kort hos Mita (AltheasMix i Sparreholm).
Jag har förutom pappret och en cremefärgad cardstock använt mig av creme pearl maker, sidenband, bårdstans från Martha Stewart (lånad av en kompis, tack!), några rosor och ett pärlband som jag hittat i en sybehörsaffär. Pappret heter Lé Romantigue och det + pearl makern och rosor/rosknoppar finns att köpa hos AltheasMix

2 kommentarer:

  1. Supersnyggt kort. Så fint dekorerat. Grattis till DT platsen, roligt! Lena

    SvaraRadera
  2. Men vilket läckert kort, jättesnyggt!
    Stort Grattis till DT-uppdraget, ska bli jättekul att följa dig och se vad du hittar på.
    Kram A.

    SvaraRadera